طراحی وتهیه نقشه و ارائه دفترچه محاسباتی

طراحی، ارائه دفترچه محاسباتی و تهیه نقشه

متخصصان شرکت فراهان پویش رامگرد پس از ارائه مشاوره به صنعتگران محترم و بازدید از مکان مورد نظر جهت نصب جرثقیل پیشنهادات فنی و مهندسی خود را به کارفرما ارائه می نمایند و با درخواست مشتری اقدام به طراحی جرثقیل و ارائه دفترچه محاسباتی می کنند.

تیم طراحی و نقشه کشی شرکت فراهان پویش رامگرد با در نظر گرفتن فاکتور های ذیل اقدام به مدل سازی جرثقیل های صنعتی می نمایند.

واحد طراحی و نقشه کشی با جمع آوری فاکتورهای فوق اقدام به مدل سازی جرثقیل در نرم افزارهای استاندارد می نمایند. پس از انجام محاسبات نهایی و طراحی جرثقیل مطابق استاندارد،  دفترچه محاسباتی آماده ارائه به مشتری خواهد بود.

واحد طراحی و نقشه کشی  IR CRANEبا بهره گیری از دقیق ترین نرم افزارهای طراحی و با استفاده از استانداردهای به روز جهانی عهده دار تهیه نقشه ها , مدارک فنی و محاسبات  می باشد . در زیر خلاصه ای از استانداردها و نرم افزار های مورد استفاده ذکر گردیده است :

ANSYS– ETABS – ABAQUS – AUTOCAD – CATIA-.INVENTOR

STANDARD :

AN AMERICAN NATIONAL: ANSI / AWS D1.1   –  ANSI / AWS D14.1

IPS (IRANIAN PETROLEUM STANDARDS)

BS 466(BRITISH STANDARD INSTITUTION –   BS 7121(PART1&2)

CMAA : CRANE MANUFACTURERS ASSOCIATION OF AMERICA, INC

 

طراحی و نقشه کشی جرثقیل

 

 

 

 

پس از بررسی کارفرما و اعلام تایید ایشان، مدل نهایی جرثقیل در نرم افزار اتوکد به صورت نقشه ساخت طراحی می شود. نقشه ساخت جرثقیل به واحد تولید شرکت فراهان پویش رامگرد که متشکل از گروه های مختلف تراشکاری , جوشکاری , مونتاژ , رنگ و گروه نصب می باشد، ارائه می گردد.

در این بین واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه و همچنین واحد کنترل کیفیت  در ارائه جرثقیل با کیفیت بالا و در زمان مقرر نقش به سزایی دارند.

واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه :

واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه IR CRANE عهده دار برنامه ریزی و هماهنگی لازم ما بین کلیه واحد ها و پیگیری ساخت پروژه از ابتدا تا زمان تحویل می باشد. زمان بندی مناسب و دقیق از ابتدای کار , خرید متریال ها و کنترل روزانه کارکرد تولید سبب گردیده کلیه پروژه های این شرکت در زمان مقرر آماده و تحویل گردد .

با استفاده از نرم افزار  MSProject کنترل روزانه وتعیین درصد کار مانده و انجام شده در هر روز، دلایل کندی و یا سرعت کارکرد قابل پیگیری می باشد .

واحد کنترل کیفیت :

واحد کنترل کیفیت IR CRANE عهده دار کنترل کلیه مراحل ساخت پروژه از ابتدا تا زمان خروج از مجموعه می باشد . ثبت کلیه عدم انطباق های حین تولید و کنترل جوش VT & PT & UT بر عهده این واحد می باشد .

 

امکان ارسال نظر وجود ندارد.