تعمیر و نگهداری

سرویس، نگهداری و تعمیرات جرثقیل های صنعتی (سقفی، دروازه ای، بازویی و….)

در فرآیند استفاده از تمامی دستگاه های موجود در یک کارخانه، همواره با مسئله طول عمر دستگاه و فرسوده شدن آن مواجه هستیم. این مهم لازمه آن است تا نگهداری اصولی از دستگاه های موجود و تعمیرات به موقع و مطابق با استاندارد های آن دستگاه مد نظر کارفرما قرار گیرد.

برنامه ریزی در جهت سرویس، نگهداری و تعمیرات جرثقیل های صنعتی( سقفی، دروازه ای، نیمه دروازه ای، بازویی و…) در یک کارگاه باعث افزایش عمر مفید جرثقیل و جلوگیری از صرف هزینه های هنگفت در مواجه با خرابی های ناگهانی آن ها خواهد شد.

شرکت فراهان پویش رامگرد با ارائه برنامه زمان بندی شده جهت بازرسی و ارائه خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات جرثقیل های سقفی، دروازه ای ، بازویی و… آماده خدمت رسانی به صنعتگران عزیز می باشد.

متخصصان شرکت فراهان پویش رامگرد با در اختیار داشتن امکانات فنی و تجهیزات بروز و مطابق با چک لیست های استاندارد شرکت که شامل چک لیست قسمت مکانیک جرثقیل، چک لیست قسمت کنترل و برق رسانی جرثقیل و چک لیست سازه ای جرثقیل می باشد بسته به قسمت مورد بازرسی برنامه زمان بندی شده جهت بازدید ماهیانه، سه ماهه و شش ماهه را به کارفرما ارائه می دهند. مهندسان شرکت فراهان پویش رامگرد مطابق با چک لیست های استاندارد با هدف بهینه سازی و استاندارد سازی تجهیزات و قطعات جرثقیل اقدام به بررسی و عیب یابی جرثقیل ها می نمایند و در صورت نیاز تعمیرات و یا تعویض قطعات جرثقیل در لیست کاری بخش تعمیرات قرار می گیرد.

برخی از اقدامات شرکت در خصوص خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات جرثقیل ها را می توان در عناوین زیر خلاصه نمود:

  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات جرثقیل های صنعتی؛
  • بازدید اولیه از جرثقیل های سقفی، دروازه ای، نیمه دروازه ای، بازویی و… ؛
  • ارائه چک لیست استاندارد مربوط به خدمات سرویس، نگهداری شرکت در سه بخش؛
  • سرویس، نگهداری جرثقیل ها مطابق با چک لیست مربوط به بخش های مکانیک جرثقیل، سیستم کنترل و برق رسانی جرثقیل و سازه جرثقیل؛
  • ارائه برنامه زمان بندی شده جهت خدمات سرویس، نگهداری به صورت ماهیانه، سه ماهه و شش ماهه؛
  • تعمیرات جرثقیل توسط مهندسان با تجربه و با استفاده از بروز ترین ابزار؛
  • استفاده از قطعات مصرفی از بهترین برندها؛
  • آماده سازی جرثقیل جهت اخذ گواهی سلامت جرثقیل؛

جهت دریافت مشاوره در خصوص خدمات مربوط به سرویس، نگهداری و تعمیرات جرثقیل با شماره های زیل تماس بگیرید:

09173877162

09025079606

امکان ارسال نظر وجود ندارد.